میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود آسان دانلود
میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود آسان دانلود

Arad2.0 قدرتمندترین دیکشنری و مترجم فارسی

Arad نام یک دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی کاملا رایگان و مفید از  محصولات شرکت ایرانی SoftTool است. که با قابلیت های فراوان خود, به یکی از بهترین دیکشنری های حال حاضر رایگان ایرانی تبدیل شده است. این نرم افزار در مواقعی که به مطالعه متون انگلیسی مشغول هستید در کنار شما حاضر بوده و به ساده ترین و سریع ترین وجه ممکن معنی کلمات مورد نظر را در اختیار شما قرار میدهد. دیکشنری Arad از سرعت بالایی در پیدا کردن لغت مورد نظر و ارائه معنی آن برخوردار بوده وا ز محیط کاربری بسیار ساده فارسی تشکیل شده است.
از ویژگی های منحصر به فرد این فرهنگ لغت میتوان به قابلیت ترجمه کلمه به کلمه متون انگلیسی فایل های TXT و HTML اشاره کرد, این دیکشنری فایل های متنی مورد نظر شما را از ورودی دریافت نموده و پس از پردازش سریع آن , معانی کلیه لغات موجود در صفحات را بصورت TXT یا HTML در اختیار شما قرار میدهد!, علاوه بر آن چنانچه مجهز به سیستم عامل ویندوز 2000 و یا نرم افزار Text-To-Speech باشید , قادر است کلمات انگلیسی مورد نظر شما را نیز تلفظ نماید.


این نرم افزار دارای یک PlugIn  مخصوص مرورگر اینترنت اکسپلورر است که در صورت نصب آن , میتوانید در هنگام مرور صفحات وب نیز به آن دسترسی داشته و از معانی لغات نامفهوم مطلع شوید. از دیگر ویژگی های مهم این دیکشنری بخش Help فارسی برنامه است که جهت آشنایی کامل شما با برنامه طراحی شده است. دیکشنری آراد دارای یک نوار ابزار بنام Arad Bar است که در صورت نیاز کاربر میتوان آن را فراخوانی نمود تا همیشه بصورا یک Toolbar در بالای صفحه Desktop شما در دسترس باشد.
سخت افزارهای مورد نیاز این دیکشنری  16 مگابایت Ram و 120 مگاهرتز CPU بوده و از لحاظ نرم افزاری نیز با ویندوز های 95 به بالا سازگاری داشته و برای اجرا نیازمند برنامه Microsoft Visual Basic 6 (این برنامه بصورت پیشفرض در ویندوز ها گنجانده شده است) میباشد.
نسخه کاملا رایگان و بدون محدودیت این دیکشنری را میتوانید از طریق لینک زیر دانلود نمایید.

download  ۳.۹۹ MG

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد