میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود آسان دانلود
میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود آسان دانلود

Morpheus 5.2.1

p2p چیست؟ حتما این عبارت را بارها شنیده اید اما با معنای آن آشنایی کامل نداشتید. اتصال P2P به اتصال میان دو کامپیوتر به صورت مجزا می گویند که هر دو آنها از طریق اتصال به اینترنت به یکدیگر متصل می شوند و می توانند اطلاعات شخصی خود را با بهترین سرعت و امنیت به یکدیگر می دهند. نرم افزار های P2P مخصوص برقراری این ارتباط می باشد. اما فایده این کار چیست؟
بسیاری از کاربران اینترنت که از سرعت اتصال به اینترنت بالایی برخوردارند خصوصا در کشورهای خارجی اطلاعات خود را مانند عکس، فیلم، موسیقی
، بازی و... که در کامپیوتر خود دارند را از طریق این اتصال به اصطلاح Share می کنند یعنی استفاده از آنها و حتی دانلود کردن آنها را از طریق برنامه های P2P آزاد می گذرانند. پس شما می توانید با استفاده از این اتصال پرکاربرد علاوه بر مطالب و فایلهایی که درون اینترنت(سرورها) هست به اطلاعات تک تک کامپیوترهایی که از این گونه نرم افزارها استفاده می کنند دسترسی پیدا کنید و یا حتی خود می توانید یک فایل را از این طریق Share کنید تا دیگران بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند!!
برقراری اتصال P2P با نرم افزار معروف Morpheus ! این نرم افزار قدرتمند که در برقراری اتصالات P2P حرف اول را می زند دارای امکانات فراوانی می باشد. اکنون به برخی از این امکانات اشاره می کنیم.

ویژگی اول: قابلیت جستجو در فایلهای Share شده!
این ویژگی یکی از مهمترین ویژگی های این نرم افزار می باشد. با استفاده از این خصوصیت شما می توانید تنها با وارد کردن نام فایل در خواستی فایل و یا مطلب مورد نظر خود را در کمتر از چند ثانیه بیابید. نحوه جستجو در این اتصالات P2P اینگونه است که هنگامی که شما نام فایل مورد نظر خود را وارد کردید برنامه به صورت خودکار کلمه مورد نظرتان را با نام فایلهای share شده تمامی کامپیوترهای که از این اتصال استفاده می کنند مطابقت میدهد و فایل مورد نظر شما را از بین میلیاردها فایل پیدا می کند!! و شما می توانید اطلاعات شخصی دیگران را به بروی کامپیوتر آنها موجود است به راحتی دانلود کنید.

ویژگی دوم: سرعت بسیار بالا
سرعت بسیار بالا این نرم افزار چه در جستجو و چه در دانلود فایلها از ویژگی مهم این نرم افزار است.

ویژگی سوم:استفاده میلیون ها نفر از این نرم افزار و نرم افزار های مشابه!

این ویژگی این ارتباط باعث شده که شما بتوایند با برقراری این ارتباط به حجم بسیار گسترده ای از اطلاعات یک جا دست یابید.

ویژگی چهارم: کنترل والدین:
والدین نیز می توانند از کارکرد فرزندان خود آگاه شوند. مثلا چه کلمه ای را جستجو کرده اند و یا چه فایلی را دریافت کرده اند و....

امکانات دیگر:
از امکانات دیگر این نرم افزار می توان به قابلیت رایت فایلهای دانلود تنها با یک کلیک و امنیت بسیار بالا که باعث شده است ارتباط P2P یکی از امنترین اتصالات باشد. بنابراین شما می توانید اطلااعت دلخواهتان را با امنیت خاطر دریافت کنید.

این نرم افزار در ویندوزهای XP و 2000 کارایی دارد و برای استفاده از آن باید مدیاپلیر 7 به بالا بروی ویندوز شما نصب شده باشد.

دانلود

کرک در بخش نظرات

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد