میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود آسان دانلود
میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود آسان دانلود

کدک ویندوز هفت ,Win7codecs 2.4.7

همانطور که میدانید برای اجرای انواع فایلهای صوتی و تصویری در ویندوز های مختلف کدک مربوط به ان ویندوز لازم است تا ان فایلها را اجرا نماید بیشتر کاربران در برای اجرای فایلهای صوتی تصویری فشرده و فرمتهای جدید مشکلاتی را دارند برای برطرف شدن این  مشکلات و اجرا نمودن همه فایها باید کرک ویندوز را نصب کنید و این هم کدک ویندوز هفت  windows seven برای اونهایی که از ویندوز هفت استفاده میکنند اگر راجع به کدک چیزی نمیدونید ادامه متن را به دقت بخونید.چرا از Codec در فایلهای تصوری و صوتی استفاده مشود : علاوه بر فشرده سازی فوق العاده  ان کیفیت قابل قبول نسبت به فیلم Uncompressed دارد و عمومی بودنش هم هست  یک مثال: مثلا کارت یکی از دستگاهها به نام Canopus NX اصلا برای سری DV/HD ساخته شده . و جالبه که این شرکتها از Codec های خودشون استفاده می کنند. در نظر بگیرید که کیفیت به هیچ وجه نباید بیاد پایین، یا اگر میآد پایین در حد کمتر از ۳ یا ۴ درصد باشه که محسوس نباشه، اما حجم باید نسبت به Uncompressed کمتر باشه. برای همین مثلا ما هیچ وقت از Codec ی مثل H.۲۶۴ استفاده نمی کنیم. و از کدک های خود شرکت که مثلا با نام Canopus HQ هستش استفاده می کنیم . دلیلش هم واضحه. چون خروجی کارمون، قراره روی Tape باشه و اصلا نیازی نیست از Codec ی استفاده کنیم که همه بتونن فیلم رو باهاش ببینن . و…..

همه اینها رو گفتم که H.۲۶۴ نه تنها کدک بسیار مناسبی هستش بلکه Public بودنش بزرگترین مزیتشه. وگرنه کدک های نظیر H.۲۶۴ وجود دارند اما عمومی نیستند.
این بحث نه تنها درباره Mpeg۴ هستش بلکه توی Avi و نظایر اون هم وجود داره. مثلا شما ببینید که divX چقدر کدک محبوبیه و دیگه الان تقریبا حالت عمومی پیدا کرده برای همه، اما مثلا On۲ که اصلا Macromedia برای Flash Pro ۸.۰ با این شرکت قرارداد بست و On۲ Vp۶ رو برای خروجی فیلمهای Flash یا همون FLV در نظر گرفت، حالت عمومی نداره.
یعنی با اینکه مثلا On۲ VP۷ یکی از بهترین کدک هاست که حتی خودش رو رقیب H.۲۶۴ یا حتی بهتر از اون می دونه اما به دلیل عمومی نبودنش، قشر کمتری نسبت به DivX یا H.۲۶۴ ازش استفاده می کنند.

 

دانلود در ادامه مطلب

دانلود نسخه ۳۲ بیتی با حجم ۲۴.۵ مگابایت

دانلود نسخه ۶۴ بیتی با حجم ۱۵.۲ مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد