میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود آسان دانلود
میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود آسان دانلود

دانلود رایگان نرم افزار فارسی و کاربردی یادآوری برای کارهای شما

Work_Time_1.4_[www.MihanDownload.com].jpgامروزه نرم افزارهای کاربردی یا همان Utility از محبوبیت بسیار زیادی در میان افراد برخور دارند زیرا اکثر این نرم افزارها دارای حجم کمی هستند که به نسبت حجم کم خود قادر به انجام کارهای بزرگ و جالب میباشند. در این چند ماه اخیر نرم افزارهای فارسی بسیار زیادی را به شما کاربران محترم معرفی نمودیم امروز هم در سایت میهن دانلود قصد داریم یکی دیگر از نرم افزارهای فارسی و کاربردی را به شما معرفی کنیم که دارای کاربردهای فراوانی میباشد.
نرم افزار Work Time به شما در انجام کارهایتان در زمابندی خاص کمک می کند. به طور مثال: شما می خواهید فرضآ در تاریخ 15/11/2010 و ساعت 9:30:51 کامپیوتر به صورت اتوماتیک روشن شود و سپس نرم افزار خاصی را اجرا کند و یا کامپیوتر پس از مدتی زمانی مشخص خاموش شود. در واقع این نرم افزار را می توان به نوعی روبات تشبیه کرد که ابتدا توسط کاربر برنامه ریزی می شود و سپس دستوراتی را که به آن داده شده در تاریخ و زمان تعیین شده با نظم و ترتیب انجام می دهد. این نرم افزار از محیط کاملآ فارسی برخوردار است و توسط یکی از همیهنان فارسی زبانمان در ایران ساخته شده است. شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید امکاناتی نظیر امکان تعیین زمان برای اجرای یک فایل یا یک برنامه ، امکان تعیین زمان برای نمایش یک متن یا پیغام ، امکان تعیین زمان برای LogOff، TurnOff، Restart و یا Hibernate کردن کامپیوتر ، امکان تعیین زمان برای تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ، امکان تعیین زمان برای پخش یک فایل صوتی ، امکان ذخیره کردن پسوردهای کاربر در برنامه جهت یادآوری و... را در اختیار داشته باشید.
توضیحات کامل تر و دانلود نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

ادامه مطلب ...

نرم افزار تلویزیون آنلاین با دریافت 5000 کانال از 120 کشور

Internet_TV_7.15_[www.MihanDownload.com].jpgبه جرات می توان گفت که رادیو و تلویزیون یکی از پر طرفدارترین و در عین حال مهیج ترین سرگرمی های مردم به شمار می روند. هر فرد در طول شبانه روز چندین ساعت از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون و یا گوش دادن به رادیود می کند. امروزه به دلیل پیشرفت سریع علم و دسترسی آسان به این دو رسانه پرطرفدار افراد نه تنها در خانه هایشان بلکه در محل کار ، مترو ، خیابان ، و حتی در محیط اینترنت نیز می توانند ساعاتی از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون و یا گوش دادن به ایستگاه رادیویی مورد علاقه شان کنند. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که می توانید با کمک آن به صورت آنلاین تلویزیون نگاه کنید و یا به رادیو گوش دهید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
ادامه مطلب ...

نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت CFosSpeed 5.00 Build

  • CFosSpeed_5.00_Build_1560_[www.MihanDownload.com].jpgهمانطور که می دانید در دنیای اینترنت سرعت بسیار مهم است در واقع اگر کاربری سرعت اینترنتی بالاتری را نسبت به سایرین داشته باشد مطمئنآ دسترسی او به حجم اطلاعات خیلی سریعتر صورت خواهد گرفت. همه می دانیم که سرعت اینترنت در ایران چندان مناسب نیست و اکثر کاربران همیشه از این موضوع ناراضی هستند به همین دلیل از روش های مختلفی برای افزایش سرعت اینترنت خود استفاده می کنند مثلآ با استفاده از ترفندهایی که در سایتهای مختلف معرفی می شود تنظیمات رجیستری ویندوز را دستکاری می کنند که شاید در سرعت اینترنت تاثیری داشته باشد و بسیاری از کارهای دیگر که البته شاید برخی از این ترفند ها در سرعت اینترنت تاثیری ایجاد کند اما این ثاثیرات فقط و فقط ظاهری است و در باطن موضوع هیچ تغییری ایجاد نخواهد کرد. به همین منظور امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری رابرایتان تدارک دیده ایم که باعث بهینه سازی سرعت اینترنت شما میگردد.
     
  • توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
  • ادامه مطلب ...

    گاوصندوقی ایمن جهت محافظت از اطلاعات شما – Steganos Safe 11.0.5.

    Steganos Safe Professional نرم افزاری است بسیار قدرتمند و حرفه ای که همانند یک گاوصندوق دربسته با امنیت بسیار بالا عمل کرده و از اطلاعات مخفی ، محرمانه و خصوصی شما به طور کامل محافظت می کند. کافیست که اطلاعات مورد نظر خود را به درون این گاوصندوق بسیار ایمن انتقال دهید و خیال خود را برای همیشه راحت کنید. اما شاید این سوال پیش بیاید که اطلاعات در کجا ذخیره می شوند و دسترسی به آن ها چگونه خواهد بود ؟ جواب سوال شما بسیار واضح است. این برنامه تمامی اطلاعات شما را در یک فایل رمز گذاری شده نگه داری می کند. این فایل که توسط برنامه ساخته می شود بستگی به سایز اطلاعات شما قابل تغییر است. به عنوان مثال شما می خواهید یک گاو صندوق ایمن برای عکس های خانوادگی خود که دارای حجم ۵۰۰ مگابایت هستند ایجاد کنید. کافیست که در درون برنامه سایز مورد نظر را انتخاب نموده و آن را بسازید. حال دسترسی به اطلاعات بسیار راحت و آسان بوده و در هر زمان و مکان که باشید به راحتی و بدون هیچگونه زحمتی با وارد کردن پسورد خود قادر به باز و بسته کردن گاوصندوق خود خواهید بود. شما می توانید گاو صندوق خود را بر روی سایر حافظه ها مانند فلش دیسک ، CD/DVD و… ذخیره کنید، که همه جا در دسترستان خواهد بود. این برنامه از تمامی حافظه های جانبی پشتیبانی می کند و به صورت مستقیم می تواند بر روی آن ها اطلاعات را ذخیره کند. کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و همانند یک گاوصندوق بسیار امن می توانید بر روی آن حساب کنید.

     

     توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب

    ادامه مطلب ...

    نرم افزار MyPhoneExplorer v1.7.5 - کامپیوتر

    نرم افزار MyPhoneExplorer آشنا ترین نرم افزار برای دارندگان گوشی موبایل های نسخه جاوا سونی اریکسون است. که به تازگی از گوشی موبایل های UIQ3 هم پشتیبانی می کند. در نسخه جدید این نرم افزار کاملا با ویندوز 7 هماهنگ شده است و امکانات زیر نیز به آن افزوده شده :

    - بارگذاری sms ها از آرشیو PC Suite
    - نصب به صورت پرتابل
    - Spell Checker برای sms های انگلیسی
    - اضافه شدن قابلیت سرچ در sms ها


    نرم افزار MyPhoneExplorer v1.7.5 - سایت تخصصی موبایل


    دانلود در ادامه مطلب

    ادامه مطلب ...

    درجه بندی عکس های خود با Photometrix Camera Calibrator v1.2b

    نام نرم افزاری است که به مدرج کردن سطح های کاربر می پردازد و یا برای درجه بندی نزدیک حرفه ای برای دوربین های دیجیتال به کار می رود به صورتی که از اهداف کد شده ای به طور خودکار استفاده می کند. یک درجه بندی کامل از یک فاصله معین و یک هدف معین از پارامتر های اصلی ، اعوجاج شعاعی لنز تنها کمتر از ۱۰ دقیقه زمان می برد !

     

     دانلود در ادامه مطلب

    ادامه مطلب ...

    بازی مبارزه ای و معروف Tekken Mobile برای گوشی های موبایل

    تیکن یکی از بازی هایی که بی شک نام آن را شنیده اید.این بازی یک بازی مبارزه ای معروف می باشد که در بیشتر کنسول ها بازی ارائه کرده است و حال امروز نسخه موبایل این بازی زیبا و دوست داشتی با قابلیت بازی دو نفره از طریق درگاه بلوتوث را می توانید از سایت دانلودها با سایز ۳۲۰×۲۴۰ برای گوشی های سونی اریکسون و نوکیا دریافت نمایید.این بازی بصورت جاوا ارائه شده است و امکان نصب برروی گوشی های دیگر را نیز دارد ولی ممکن است قابلیت دو نفره در اینصورت به درستی عمل نکند.

     

     دانلود در ادامه مطلب

    ادامه مطلب ...

    ایجاد کارت پستال های بسیار زیبا با AMS Photo Art Studio v2.55

    نام نرم افزاری جالب است که می توان با استفاده از آن کارت پستال های زیبایی را از تصاویر شخصی خود به سادگی آماده نمود. این نرم افزار که سهولت در استفاده از مهم ترین خصوصیات آن است سرشار از افکت ها و فریم های زیباست که تنها با چند کلیک ساده آن ها را برروی تصاویر می توان اعمال نمود.  عملکرد این نرم افزار بیشتر مناسب برای کسانی است که می خواهند تصاویر شخصی خود را در قاب های زیبا و جذاب در معرض دید بگذارند. AMS Photo Art Studio امکان ویرایش تصاویر ، تغییر در رنگ و ابعاد و مدیریت کامل را به کاربران می دهد. این نرم افزار که از محیط کاربری بسیار ساده اما در عین حال جذابی نیز بهره می برد ، از تقریبا تمامی فرمت های ریاج موجود نیز پشتیبانی خواهد کرد. کیفیت در خروجی قابل تنظیم نیز می باشد و حتی کاربر می تواند نهایت کیفیت را در خروجی تصاویر اعمال کند. تصاویر را در این نرم افزار می توان به صورت اتوماتیک مورد بازبینی در رنگ و نور با ۵ الگوریتم مختلف نیز قرار داد که یک از خصوصیات مهم تلقی خواهد شد.

     

      

    توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب

    ادامه مطلب ...