میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود آسان دانلود
میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود آسان دانلود

ترجمه انواع متون از 12 زبان رایج دنیا به یکدیگر

هنگام گشت و گذار در اینترنت وب سایتهای متعددی با زبانهای گوناگون رایج دنیا وجود دارند که برای استفاده از محتویات ارزشمندشان باید حتما به آنها تا حد نیاز مسلط بود . به علاوه ممکن است متون مختلف مورد نیاز شما به زبانهای گوناگون غیر انگیلیسی به دستتان برسد و یا نامه های الکترونیکی نا آشنا و ......

یا حتی عکس این موضوع نیز مبسیار محتمل است که شما نیاز به برقراری ارتباط با یک شخصی هستید که از زبان گفتاری وی چیزی نمی دانید .

در این مواقع نیاز به نرم افزار مفید که به تواند این زبانهای نا آشنا را به همان زبان انگلیسی آشنا تبدیل کند بسیار مفید است .

Cute Translator نرم افزار جدید , کوچک و در عین حال مفید و قدرتنند از شرکت Authorsoft است که به کاربر امکان ترجمه ی تمامی متون را از 12 زبان رایج دنیا به یکدیگر می دهد .

ویژگی های کلیدی این نرم افزار به این شرح است :

ترجمه متون از تمامی فرمتهای رایج

ترجمه ی Email ها و گفتگوهای Chat اینترنتی .

آسانی کار نرم افزار و فقط انجام عمل Copy & Paste برای ترجمه .

قرائت بلند تمامی متون به زبانهای American English, British English, French, German, Spanish, Italian, Dutch, Portuguese (Brazil), Japanese, Korean, Russian در صورت نصب نرم افزار Microsoft-Text To Speech .

شخصیت های کارتونی زیبا و محبوب به عنوان دستیار شما در کنترل نرم افزار کمکتان می کنند . مانند  Merlin, Robby, Peedy و Genie .

چند زبانه بودن محیط نرم افزار .

تبدیل زبان سنتی و رسمی چینی به یکدیگر .

پرینت گرفتن از ترجمه ها با چند کلیک ساده .

زبانهایی که نرم افزار Cute Translator 1.0 تحت پشتیبانی دارد :

 English, French, German, Italian, Spanish, Portuguese, Dutch, Greek, Russian, Japanese, Korean, Simplified Chinese و Traditional Chinese .

این نرم افزار قادر به تبدیل متون رایج تمامی این 12 زبان رایج به یکدیگر است .

متون تحت پشتیبانی این نرم افزار :

با فرمتهای متنی رایج مانند Adobe Acrobat (PDF) , Microsoft Word (doc, rtf)  , Microsoft Excel (xls)  , Microsoft PowerPoint (ppt)  , HTML (htm, html, shtml)  , Text (txt) سازگاری کامل دارد .

Cute Translator را می توانید از اینجا دانلود کنید.

شماره سریال:

سریال نسخه ی 1.01 نرم افزار :
Name : P30World.Com
Serial : C4T1P01503330576F726C642E436F6D

ثبت خاطرات روزانه در دفترچه خاطراتی امن , چند رسانه ای و بسیا

همیشه ما دفترچه خاطرات را به عنوان کتابچه و یا یادداشتهایی که با خواندن و مرورشان به یاد خاطرات تلخ و شیرین گذشته می افتادیم نگاه می کردیم  . این یادداشت ها و خاطرات که برای هر شخص ارزش بسیار بالایی دارد میتوانند از دنیای واقعی وارد دنیای الکترنیک نیز بشوند و علاوه بر امنیت بالای نگه داریشان , از زیبایی ها و بیان احساسات واقعی تری برخوردار گردند .

شرکت XDeskSoft نرم افزار دفتر خاطرات و ثبت اطلاعات الکترونیکی زیبا , خلاق و بسیار مفیدی تحت عنوان XMultimediaDiary داراست که به شما امکان قبت خاطرات و اطلاعات را در محیطی چند رسانه ای و زیبا با امکانات متفاوت می دهد . بلی با استفاده از این دفترچه خاطرات زیبا تمامی امکانات زیبای صوتی و تصویری را به داخل خاطرات خود آورده و از روح تازگی آن لذت ببرید .

برهی ویژگی های کلیدی نرم افزار XMultimediaDiary :

Completely Support Multimedia information - پشتیبانی کامل فرمتها و اشیا چند رسانه ای در محیط دفترچه شما که به شما امکان اضافه کردن موسیقی , شکلک های زیبای متحرک , تصاویر گوناگون , فیلم ها و کلیپ ها, فیلم های زیبای فلش و افکتهای زیبای آن , لینک های مختلف و همچنین نشانه های مختلف زیبای وضعیت آب و هوا را می دهد .

Publish to MSN Spaces blog - توانایی انشار نوشته های شما بر روی بلاگ های وبسایت MSN و دراختیار عموم گذاردن آنها .

- دیگر ویژگی خوب خاطرات نوشته شده در این نرم افزار قابلیت انتشار آسان آنهاست که این نرم افزار با استفاده از Email Sender درونی خود به شما امکان فرستادن خاطرات زیبای خود را به ایمیل آدرس های گوناگون و جتی انتشار آنها به صورت یک صفحه ی زیبای HTML می دهد . ( مشاهده ی نمونه ی ساخته شده )

Secret & Secure - امنیت اطلاعات در این نرم افزار از ویژگی های خوب آن است که قبل از کار با آن هر کاربر می بایستی یک اکانت جدا گانه با پسورد شخصی بسازد تا فرد دیگری قادر به دسترسی به اطلاعات شخصی درون نرم افزار نباشد . گرفتن بک آپ و نسخه ی پشتیبان به صورت خودکار از دیگر ویژگی های این بخش است .

Quickly and easily search - دارای یک موتور جستجوی قوی درونی که امکان جستجوی خاطرات را بسیار آسان می کند .

Stylish interface - ظاهر زیبا و ویستا مانند .

و ......

 

Download

 

 

 

Arad2.0 قدرتمندترین دیکشنری و مترجم فارسی

Arad نام یک دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی کاملا رایگان و مفید از  محصولات شرکت ایرانی SoftTool است. که با قابلیت های فراوان خود, به یکی از بهترین دیکشنری های حال حاضر رایگان ایرانی تبدیل شده است. این نرم افزار در مواقعی که به مطالعه متون انگلیسی مشغول هستید در کنار شما حاضر بوده و به ساده ترین و سریع ترین وجه ممکن معنی کلمات مورد نظر را در اختیار شما قرار میدهد. دیکشنری Arad از سرعت بالایی در پیدا کردن لغت مورد نظر و ارائه معنی آن برخوردار بوده وا ز محیط کاربری بسیار ساده فارسی تشکیل شده است.
از ویژگی های منحصر به فرد این فرهنگ لغت میتوان به قابلیت ترجمه کلمه به کلمه متون انگلیسی فایل های TXT و HTML اشاره کرد, این دیکشنری فایل های متنی مورد نظر شما را از ورودی دریافت نموده و پس از پردازش سریع آن , معانی کلیه لغات موجود در صفحات را بصورت TXT یا HTML در اختیار شما قرار میدهد!, علاوه بر آن چنانچه مجهز به سیستم عامل ویندوز 2000 و یا نرم افزار Text-To-Speech باشید , قادر است کلمات انگلیسی مورد نظر شما را نیز تلفظ نماید.


این نرم افزار دارای یک PlugIn  مخصوص مرورگر اینترنت اکسپلورر است که در صورت نصب آن , میتوانید در هنگام مرور صفحات وب نیز به آن دسترسی داشته و از معانی لغات نامفهوم مطلع شوید. از دیگر ویژگی های مهم این دیکشنری بخش Help فارسی برنامه است که جهت آشنایی کامل شما با برنامه طراحی شده است. دیکشنری آراد دارای یک نوار ابزار بنام Arad Bar است که در صورت نیاز کاربر میتوان آن را فراخوانی نمود تا همیشه بصورا یک Toolbar در بالای صفحه Desktop شما در دسترس باشد.
سخت افزارهای مورد نیاز این دیکشنری  16 مگابایت Ram و 120 مگاهرتز CPU بوده و از لحاظ نرم افزاری نیز با ویندوز های 95 به بالا سازگاری داشته و برای اجرا نیازمند برنامه Microsoft Visual Basic 6 (این برنامه بصورت پیشفرض در ویندوز ها گنجانده شده است) میباشد.
نسخه کاملا رایگان و بدون محدودیت این دیکشنری را میتوانید از طریق لینک زیر دانلود نمایید.

download  ۳.۹۹ MG

با کامپیوترتان صحبت کنید! - e-Speaking 3.5.12

کامپیوتر را با صدای خودتان کنترل کنید. اجرای برنامه‌ها و فایلهای مختلف با صدا.

Download

VentaFax and Voice 5.5.19 - ارسال فاکس + منشی تلفنی

کامپیوترتان را به یک دستگاه فکس و منشی تلفنی تبدیل کنید. با قابلیت نمایش شماره تماس گیرنده

منشی تلفنی

Download