میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود آسان دانلود
میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود

میهن دانلود بهترین سایت دانلود آسان دانلود

مجموعه والپیپر جدید با موضوعات مختلف

مجموعه والپیپر جدید با موضوعات مختلف


تعداد والپیپر : 24 عدد
فرمت : Jpg
رزولوشن : بالای 1200x1600
موضوع : والپیپرهای زیبا با موضوعات مختلف



مجموعه والپیپر جدید با موضوعات مختلف حجم فایل: 15.7 مگابایت
مجموعه والپیپر جدید با موضوعات مختلف دانلود فایل
مجموعه والپیپر جدید با موضوعات مختلف پسورد فایل: www.p30well.com

تجربه امتحانات آنلاین با Wondershare QuizCreator v3.2.0.15

منبع : www.AsanDownload.com


ساخت و طراحی سوالات آنلاین یکی از جالب ترین تکنولوژی هایی است که در این چند ساله اخیر بسیار مورد استفاده قرار گرفته و در بسیاری از موارد نظیر دانشگاه ها و موسسات آموزشی و حتی در برخی مدارس هم از این ترفند برای بالا بردن سطح آگاهی افراد استفاده می کنند. برای این که بتوان از این آزمون ها استفاده کرد می بایست از ابزارهای خاصی بهره برد. برای مثال نرم افزاری که بتوان با استفاده از آن سوالات را طرح و در میان پاسخ دهندگان به اشتراک گذاشت ؛ برای نمونه در این زمینه که نرم افزارهای متعددی وجود دارد می توان به ابزاری به نام Wondershare QuizCreator اشاره نمود که با توجه به امکاناتی که دارد می تواند کاربران را برای برگزاری این چنین امتحاناتی یاری دهد.
ساخت امتحانات آنلاین به صورت چند رسانه ای و فلش ، استفاده از طرح ها و پوسته های مختلف در طراحی سوالات تنها با چند کلیک ساده به همراه امکان سازگاری با پایگاه های اطلاعاتی مختلف و یا نرم افزارهایی نظیر Excel و Word‌ از مهم ترین خصوصیات Wondershare QuizCreator به شمار می رود. آمارگیر دقیق از نمرات و نمایش آمارها به شکل کامل و حرفه ای از خصوصیاتی است که در نتیجه گرفتن از این امتحانات نقش مهمی را ایفا می کند. ساخت مدل های مختلف از امتحانات به شکل های چند جوابی با طرح ها و شکل های مختلف و همچنین استفاده بسیار آسان از نرم افزار بدون آموختن آموزش خاص از مهم ترین قابلیت هایی است که در این ابزار به چشم می خورد.
قابلیت قرار دادن تمامی اشکال و Symbol  ها و همچنین نماد های ریاضی خصوصیتی است که در استفاده از این ابزار بدان توجه ویژه ای می شود چرا که بسیاری از دروس به همین نمادها نیاز مبرم دارند. قابلیت جالب دیگری هم در این نسخه اضافه شده که باعث خواهد شد تا کاربران بتوانند سوالات را به صورت صدا بشوند. امنیت بالا در ارائه سوالات با قرار دادن نام های کاربری و رمز های عبور تضمین خواهد شد ؛ قرار دادن زمان برای پاسخگویی به سوالات هم یکی دیگر از خصوصیاتی است که در برگزاری این چنین امتحاناتی بسیار مهم خواهد بود. 

 

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

مدیریت گوشیهای تلفن همراه با نرم افزار MOBILedit! Forensic v4.1.

مدیریت گوشیهای تلفن همراه با نرم افزار MOBILedit! Forensic v4.1.0.650 

 

منبع : www.AsanDownload.com


با توجه به تنوع بالایی که در گوشیهای تلفن همراه وجود دارد داشتن یک نرم افزار کلی که به وسیله آن بتوان از طریق کامپیوتر اطلاعات و بخشهای مختلف گوشی را مدیریت کرد یک نیاز مبرم است. معمولا به همراه اکثر گوشیها یک عدد سی دی نیز وجود دارد که از آن به جهت شناساندن آن مدل گوشی به سیستم استفاده می شود. گاهی نیز در این سی دی ها یک نرم افزار از سوی همان شرکت ارائه می شود که با آن می توانید تلفن همراه خودتان را از طریق سیستم مدیریت و کنترل کنید. اما بسیاری از این مدل گوشی های موجود در بازار فاقد چنین نرم افزاری هستند.
MOBILedit! Forensic در واقع همان چیزی است که شما نیاز دارید و شما را قادر می کند تا گوشی تلفن همراه خودتان را به صورت دقیق و کامل از طریق سیستم کنترل و مدیریت کنید.شما به وسیله این نرم افزار می توانید دفترچه تلفن گوشی خودتان را کنترل کنید. می توانید مواردی را به آن اضافه کنید و یا مواردی را حذف کنید. مهمتر از همه اینها این که می توانید از اطلاعات آن پشتیبان تهیه کنید. این نرم افزار با امنیت بالا از اطلاعات گوشی شما محافظت می کند. برای مثال اطلاعات دفترچه تلفن شما توسط الگوریتم MD5 رمز نگاری می شود.
شما به راحتی می توانید از تمامی اطلاعات و بخشهای تلفن همراه خودتان پشتیبان تهیه کنید تا اگر اطلاعات شما به هر دلیل از بین رفتن آنها را داشته باشید و بتوانید به گوشه همراهتان برگردانید.شما می توانید گوشیهای خودتان را از طریق Bluetooth, IrDA و یا کابل به سیستم متصل کنید و بر روی آن کار کنید.شما به راحتی می توانید از طریق این برنامه پیامهای خودتان را بخوانید،بنویسید و یا ارسال کنید.شما همچنین می توانید سیم کارت خودتان را نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار بدهید. 

 

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دریافت نقشه های گوگل با Google Maps Downloader v6.23

Google Maps Images Downloader نام نرم افزار کوچکی می باشد که وظیفه ذخیره سازی عکس های GoogleMaps را بر عهده می گیرد و کاربران به کمک آن می توانند عکس مورد نظر خود را در کمترین زمان دریافت کنند. با کمک این نرم افزار پس از ذخیره سازی عکس ها شما می توانید بدون نیاز به اینترنت و با ابزار موجود در نرم افزار عکس ها را مشاهده نمایید و دیگر لازم نیست تا برای هر بار مشاهده تصاویر به اینترنت متصل شوید.

 

  

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...